2011. április 21., csütörtök

A zene szárnyain pályázat - Lezárás

Kedves Pályázók!

Köszönjük a novellákat, és gratulálunk Mindenkinek függetlenül a helyezésétől, elképesztőek voltatok.
Nehéz döntés előtt állt a zsűri, de dönteni kellett. Ennek értelmében itt is van az eredmény:

1. helyezett
Stiga
2. helyezett
Monshe
3. helyezett
Nocy
Közönségdíjas
Abigel


Helyezéstől függetlenül hatalmas nagy gratuláció jár mindenkinek, mert elképesztőek voltatok, hatalmas élménnyel gazdagodtunk.
Tengernyi ihletet Mindenkinek :)


7 megjegyzés:

  1. Sziasztok!

    Először is gratulálok mindenkinek, főleg a helyezetteknek!

    Nem igazán értem ezt a végeredményt. Hogy is volt pontosan ez a döntés?
    A bejegyzés alapján úgy értelmeztem, hogy pontozás után a holtversenyben lévők között döntöttek a zsűritagok még egy körben? De akkor nem a holtversenyben 2. helyezést elért novellának kellene a 3.-nak lennie, amit ha jól értem a második körben a két novella közül a kevésbé jónak ítéltetek meg? Hiszen az a pontozás szerint jobb lett, mint a holtversenyben 3. helyezést elért két mű.
    Vagy félreértettem az egész rendszert? Világosítson fel valaki, kérem!:)

    Üdv:
    Atyus

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok!

    Te jó ég, ez most komoly? El sem hiszem! Harmadik? Én?? Nem merek hinni a szememnek, nagyon szépen köszönöm!
    És gratulálok a többi dobgósnak is :)

    xoxo, Nocy :)

    VálaszTörlés
  3. Szia Atyus!
    A pontok egyfajta mutatórendszer volt a zsűri számára, ami alapján könnyebben tudnunk rangsorolni. Mint látható, az azonos pontszámosok közül döntöttünk az alapján, hogy milyen véleményt alkottunk róla, ki miért adott annyi pontot, amennyit, és így alakult ki ez a sorrend.
    Itt nincs olyan, hogy kevésbé jónak megítélt novella, ez mindenkinek más, hogy melyik miért tartja egy kicsit jobbnak.
    Remélem érthető, ha nem, írj egy e-mailt a profilomnál lévő címre, és minden kérdésedre válaszolok.

    Nocy, nincs mit köszöngetni. Fantasztikus voltál te is, és a többiek is :)

    VálaszTörlés
  4. Hát én továbbra sem értem. Bármilyen versenyt veszel, ha páros holtverseny van pl. az első helyen, akkor a következő helyezett a 3. szokott lenni, és így tovább. Tehát a mostani pontok szerint így jönnek a helyezettek: 1. 2. 2. 4. 4. 5. ...

    Gondolj bele például abba az extrém esetbe, hogy mondjuk a versenyzők fele azonos pontszámmal 1. helyezést ér el. Akkor eredményhirdetéskor nem közülük választasz egyet elsőnek, és a mezőny másik feléből valaki másodiknak, hanem a holtversenyesek között próbálsz dönteni valami újabb szempont alapján. Ez mindenhol így van, mert így logikus.

    Azt persze értem, hogy mindenképpen 1.,2. és 3. helyezettet akartatok hirdetni, ezért a holtverseny(eke)t el kellett dönteni egy újabb "szavazáson", de akkor is úgy lenne logikus, hogy a két 2. helyezett lenne a 2. és 3. végül.

    Ne érts félre, én nem bántani akarlak ezzel, vagy Nocy helyezését elvenni, csak ezt nagyon nem tartom logikusnak.

    Azt is értem, hogy ez művészet, és épp ezért szubjektív a megítélése, de ha a pontozás nem a döntést szolgálta, csak valamiféle segítséget, amitől a végeredmény nagyjából független, akkor szerintem nem kellett volna kitenni.

    Egyébként, ha már itt tartunk, kíváncsi vagyok, hogy mi alapján pontoztatok. Mik voltak a szempontok? Egyáltalán mi volt az adható legnagyobb pontszám? Ez szerintem biztos érdekli az írókat. Önmagában a pontszám nem igazán mond sokat.

    Még egyszer bocsi az akadékoskodásért.
    Remélem, most már érthető, mi a problémám.

    Szép napot!
    Atyus

    VálaszTörlés
  5. Bocsi, javítok. Az első bekezdésben ez lett volna: 1. 2. 2. 4. 4. 6.

    VálaszTörlés
  6. Sziasztok!

    Juj, én nagyon-nagyon meglepődtem... :)) Nagyon örülök, hogy sikerült egyáltalán helyezést elérnem, és hogy ráadásul első lettem... :D Nagyon vidult a fejem. :)) Én még sose voltam helyezett ilyeneken, úgyhogy most nagyon örülök neki. :)

    Puszi nektek: Stigu _@/"

    VálaszTörlés
  7. Sziasztok!

    Még mindig alig jutok szóhoz... az első pályázat, amire igent mondtam és máris kaptam egy második helyet... úristen! Nagyon-nagyon köszönöm nektek és nagyon hálás vagyok érte! :)) Köszönöm! <3

    Puszi: Monshe

    VálaszTörlés