2010. július 31., szombat

Ha elhagysz, veled mehetek? - Lezárás

Kedveseim!

Köszönöm a sok leadott szavazatot, de legfőképp a csodálatos novellákat! Mindegyik novellához írtam egy rövid véleményt, elsőként ezt olvashatjátok, majd pedig természetesen a helyezéseket.
FONTOS! Aki eddig nem küldte el a címét, kérem minél hamarabb tegye meg, mert szeretném jövő héten postázni az ajándékokat! Előre is köszönöm!

Jöjjenek a vélemények:

1.novella – Lea

Annyira csodálatos ez a novella, hogy azt szavakkal nem lehet kifejezni. Mélyen megérintett, köszönöm, hogy megírtad. A szavak, akár egy tökéletesen megkomponált mű. A könnyeim patakokban folytak. Szívem szerint magamhoz öleltem volna a kislányt, hogy nyugodjon meg, semmi baj nem lesz. Köszönöm! Hálás vagyok ezért a csodáért!

2.novella – Mesi28

Nem találom a szavakat. A könnyeim függönyén keresztül próbálok értelmes véleményt írni, de nem biztos, hogy menni fog. Tökéletes novella volt. Nem gondoltam volna, hogy szegény lány a szerelme után megy. Megrázó volt, de ugyanakkor leírhatatlanul csodálatos! Gratulálok! Köszönöm, hogy olvashattalak!

3.novella – Nashii

Csodálatos! Tetszik, hogy az elkényeztetett lány milyen változáson ment keresztül. A szerelem ereje sokkal nagyobb, mint gondolnák. A főszereplők neve nagyon tetszett, kíváncsi lennék, hogy honnan jött az ötlet! Nagyon tetszett a novellád! A sok szín, az érzelmek, a leírás… Ügyes voltál! A lány bátor volt, hogy a fiú után ment, sajnálom, hogy nem élték túl! Neked is köszönöm, hogy megírtad!

4.novella – Stigu

Már végre tudom, hogy mi hiányzott a New Moon-ból! Már teljes a kép, és egyszerűen imádtam ezt a novellát! Olyan mesterien bántál a szavakkal, mintha Edward állt volna itt előttem, és ő maga mesélte volna el. Végre nincs hiányérzetem! Elmondhatatlanul hálás vagyok! Köszönet a novelláért!

5.novella – Isabella

Éljen a boldog vég! Szegény lányt sajnáltam, hogy ilyen változásokon kellett átmennie, de szerencsére minden rendbe jött. A hibája miatt nem okolom, nem csoda, hogy el akar menni onnan. Van mellette valaki, aki segíti, és ez a lényeg. Ahogy Lea, én is kíváncsi lennék arra, hogy hogyan alakul a későbbiekben a sorsa/sorsuk! Gratulálok a novelládhoz! Köszönöm!

6.novella – Join

Eleinte hogyan örültem, hogy szerelmes lett Tiana, és boldogság van, de aztán bekövetkezett a tragédia! Annyira sajnáltam szegény lányt, a fájdalma szinte átjárta a testemet! Senki nem érdemli ezt, de az élet sokszor kegyetlen. Úgy érzem, hogy a lány halála elkerülhetetlen volt, hiszen a lelke nem tudott volna megnyugodni. A novella számomra az érzelmek színes tárházát nyitotta meg, ahonnan már soha nem akarok kijönni. Köszönöm, hogy megírtad ezt a csodát!

7.novella – Crystal

Ez annyira életszerű volt! A lányok nagy része már átélte ez ilyen hazugságot, és Amy csalódottsága a csontomig hatolt. Nem ezt érdemelte, de a szerelem kegyetlen játékot játszott vele. A szavakkal mesterien bántál, láttam magam előtt minden színt, képet, még az érzelmeket is. Csodálatos fogalmazás, simogattad a lelkemet! Köszönöm!

8.novella – Szatti

Kellett egy kis idő, mire feldolgoztam a történteket! Lenyűgöző írás volt. Tetszett, hogy a férfi szemszögéből ismerhettük meg a történteket! A naplós részt imádtam. Együtt sírtam Darrennel. Arra az időre, amíg olvastam, ott voltam a férfival. Még most is élénken bennem él a kép a történtekről. Nagyon hálás vagyok ezért az alkotásért! Akárki olvassa, több lesz tőle! Köszönöm!

9. novella – Nóri

Az örök, hallhatatlan szerelem tökéletes példája. Gyönyörűen bántál a szavakkal. A novelládnak köszönhetően egy kicsit én is lehettem Bella, és érezhettem ezt a határtalan szerelmet, hogy milyen, amikor nem tudsz a másik nélkül létezni. Hálás vagyok ezért az érzésért! Köszönöm neked, hogy megírtad!


*Dobpergés* Eredmények:
1. helyezett - Nashii (3. novella)
2. helyezett - Szatti (8. novella)
3. helyezett - Lea (1. novella)
Különdíjas: Mesi28 (2. novella)

Még egyszer szeretném kifejezni a hálámat, hogy megírtátok ezeket a csodákat. Remélem nem bántottam meg senkit a döntésemmel! A későbbiekben még szeretnék pályázatot indítani, remélem akkor is számíthatok Rátok!

9 megjegyzés:

  1. Szió!
    Köszönöm szépen a szavaidat, olyan jól estek, akár forró nyári napon a zivatar - körülölelt és megcirógatott. Nagyon szépen köszönöm továbbaá mindenkinek, aki úgy gondolta, hogy megérdemeltem ezt a helyezést :) Örök hálám nektek és tiszta szívből gratulálok mindenkinek - helyezetteknek és nem helyezetteknek egyaránt :) Gratuláljatok ti is magatoknak, mert megérdemlitek!
    xx
    Lea

    VálaszTörlés
  2. Hűha... sosem hittem volna, hogy elérek bármiféle eredményt, hisz annyira szép novellák születtek, hirtelen azt se tudom mit mondjak, írjak meg úgy egyáltalán a szusz is bennem szakadt, nézd el nekem h ilyenkor hülyeségeket beszélek :)
    Tényleg nagyon köszönöm!
    A kommentet pedig külön köszönöm neked, és örülök, hogy ennyire tetszett :)
    puszi
    mesi28

    VálaszTörlés
  3. Nagyon örülök a helyezésnek. Nem tudom, valóban rászolgáltam-e, de mindenképpen jólesik.
    Sok barátom olvasta a művemet, és szavazott is, nekik is köszönöm.
    Legfőképpen pedig azoknak köszönöm, akiknek kilétét előttem köd fedi.
    Hihetetlen érzés tudni, hogy valóban elismeri valaki a művem.
    Gratulálok a helyezetteknek, és azoknak is, akik megírták a műveket, hiszen ők is nyertesek!
    Carrie, Neked pedig köszönöm a kiértékelést, Lea, Neked pedig azt, hogy szántál időt arra, hogy véleményt írj nekem - és mindenkinek -!
    Mindenkinek ihlettel teli kellemes napokat kívánok!
    Puszi: Nashii

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok!

    Egyetértek az elöttem szólókkal, és szerintem is mindegyik novella fantasztikus volt. Látszott, hogy az írók nem csak megírták, hanem foglalkoztak is a müveikkel:) Engem az elsö mü fogott meg igazán, de midegyik nagyon magas szinvonalú volt. Köszönöm a helyezés és mindenkinek a szavazatot, amivel rám voksolt. Nem ismerem öket, de köszönöm, hogy ennyien elismerték a müvemet, rettentö hálás vagyok ezért:) Puszi mindenkinek, Carri: neked pedig köszönöm a lehetöséget és a szép mondataidat hozzánk.

    Ui.: kérted a cimünket a nyeremenyhez és ha jól emlékszem, pólókat lehetett nyerni, aminek linket is adtál, ahonnan majd választani lehet. Most viszont nem tudom, hogy ez a nyeremény áll e még, vagy valami általad kigondolt meglepetés lesz, mert csak a címünket kérted el. Bocsi, ha valamiben figyelmetlen voltam.

    Puszi Mindenkinek:)

    VálaszTörlés
  5. El felejtettem szólni, de sajnos a pólokkal adódott egy kis gond, mert a szállítási költség igen magas náluk. Elnézéseteket kérem emiatt, én sem így terveztem.
    Kitaláltam helyette valami mást, aminek remélem hasonlóképp fogtok örülni!
    Még egyszer rettenetesen sajnálom! Kellemetlenül érzem magam emiatt, de sajnos az anyagi lehetőségek korlátozottak.

    Köszönöm, hogy írtatok véleményt, de legfőképp mindenkinek a pályázatát köszönöm, mert egy élmény volt!

    VálaszTörlés
  6. Semmi baj Carrie, megértjük, nem is azért kérdeztem.:) Ahogy neked a legjobb.:) Már az is nagyon kedves gesztus töled, hogy ilyen meglepetést találtál ki nekünk:) Csak eszembe jutott és nem tudtam, hogy hogyan lesz ez az egész. Köszönöm, hogy hamar visszaválaszoltál, és mégegyszer semmi baj!:) Nagyon puszilunk mindannyian:)

    VálaszTörlés
  7. Hali ismét!
    Carrie, ahogy mondtam, szerintem senki sem a nyeremény miatt jelizett.
    Egyébként feltettem a novellám, és elég rossz kritikát kapott.
    Ami tetszik, hogy azt mondták olyan, mint a Mulan, ezért unalmas.
    Na az a gáz, hogy nem láttam a Mulant, szóval érdekes helyzetbe kerültem, de elfogadom a kritikát.
    Carrie, te pedig nyugi! A részvétel volt a fontos, nem a nyeremény! :)
    Cup!

    VálaszTörlés
  8. Drága Barátnőm!
    Nagyon köszönöm a kommentet. Nem is gondoltam, hogy ennyire elszomorítalak, ha tudtam volna nem is írtam volna meg:(
    De nagyon örülök, hogy tetszett, ha még ilyen ronda vége is lett.
    Puszi: Join

    VálaszTörlés
  9. Lányok, köszönöm a toleranciát!
    Hihetetlen aranyosak vagytok!

    Drága Joinom!
    Nem szomorítottál el, hanem megérintettél! Ha nem írtad volna meg, akkor kevesebb lennék :)A vége nem ronda, hanem sorsszerű és így volt tökéletes!

    puszilok mindenkit, Tündérek vagytok :)

    VálaszTörlés